2019. szeptember 26., csütörtök

"The eyes of the world"- B.O.T.B.'19

Kedveseim!
Itt az idei versenyre készült ékszeremet most már megmutathatom.
"A világ szeme"-nevet kapta. A szemek valami titokzatosak számomra, gyerekkoromba mindig szemeket rajzoltam a füzetem sarkába. Hol ilyet hol olyat mindig más szemet. Abból a gondolatból indultam ki, hogy ha végig kísérjük a különböző kultúrák fejlődését mindig jelen (volt) van a szem. Nem véletlenül. Az ember azt (érezte) érzi, hogy valaki figyeli őt. Mindig, minden pillanatban.
Ez volt az alapötlet. Ezért fűztem, sok fajta szemet sok fajta gyöngyöt használva. Imádom ezt a sokszínűséget. A színválasztásnál az volt a szempont hogy titokzatos legyen. Két héten keresztül fűztem. Köszönöm, ha szurkoltok!
A versenyről bővebben itt találtok infókat: 
Íme néhány kép:





Nincsenek megjegyzések: