2010. június 14., hétfő

Napraforgók / Sunflowers ( Fashion Colorworks 2010)

Húúúú! Most csak ennyit tudok mondani.
Először is szeretném megköszönni Ibolyának (http://ibolya-gyongy.blogspot.com/), hogy felhívta a figyelmemet erre a versenyre: FASHION COLORWORKS 2010( http://www.mylovelybeads.com/contest/2010/rules.php)
Holnap van a határidő... Pontosabban ma, az időeltolódás miatt. Nagy hajtás volt.... de elkészült. Annak ellenére hogy legelább három hónapja tudtam a versenyről, nem láttam neki, mindig tologattam, már majdnem feladtam, amikor a múlt hét végén, a férjem rákérdezett, mi van a tervemmel, amivel nevezek. Na akkor Kos módjára, nekiláttam. De a terv ami a fejemben volt teljesen másképp jött ki, ezért nehezen haladtam vele, amit fűztem egyik este másnap este lebontottam. .. Szóval elég nehezen jött össze... de most már itt van előttem, és el is küldtem, és nagyon izgatott vagyok...(:-))))( Hiszen ez az első, igazi versenyem)
This is my necklace made for FASHION COLORWORKS 2010 (http://www.mylovelybeads.com/contest/2010/rules.php)

11 megjegyzés:

Ibolya írta...

Bevallom neked a kezdeti lelkesedés után idő hiányában én teljesen lemondtam a versenyről, de így legalább neked annál jobban szurkolhatok!!!!:))
A nyaklánc színei teljesen a napraforgót idézik, a sárga szépséges kő azonnal rabul ejti a tekintetet, a többi szín pedig szinte kiszolgálja, megszelidíti, kiemeli annak élénkségét. Szerintem tökéletes telitalálat, úgy ahogy van! Nagyon-nagyon tetszik! ha szavazni lehet rá csak sikítsál és jövök!!!:))

El Espacio de Maikita írta...

Es magestuoso y bellisimo! Me encanta el color y la forma, eres una artista de lo mejor! Admiro tu labor y tu sensibilidad para crear estas bellezas! Felicidades y besitos amiga (^.^) que no importen las distancias. Podemos ser amigas!!

totikokobola írta...

Qué maravilla de collar!!!
Es una obra de arte digna de estar en un museo!!!

ekszerlada írta...

Huuu ez nagyon érdekes,és szép!!Mekkora meló lehetett ez!Szorítok,hogy jól sikerüljön a verseny!!Majd jelezd,mi sikerült!Kiváncsian várom!!!

Káli Gopika írta...

Köszönöm! Thank you!

Unicornio írta...

Wowwww, fantastic, magnifique, bravo!!!!!!!

KATY írta...

Merveilleux ! Bravo pour ce magnifique collier !!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

What a great piece!!!!!!!!!

Szikati írta...

Csodálatos darab, szurkolok Neked!!!

Káli Gopika írta...

Köszönöm! Gracias! Thank you!

Hobbi-Tünde írta...

Azt hiszem Ibolya már mindent leírt amit mondhatnék :). Csodaszép lett, gratulálok!!