2011. január 31., hétfő

Sepsiszentgyörgy legyen Románia Zöld fővárosa 2010

Tíz város küzd a Zöld Főváros címért, közte Sepsiszentgyörgy is a szülővárosom. Nem hagyhattam ki, muszáj szavaznom!(:-)))ma még lehet szavazni!!!
Miért szeretném, hogy Sepsiszentgyörgy legyen Románia Zöld fővárosa? - azért mert tiszta, szép, friss a levegője, és mert megérdemli! (:-)
Sfantu Gheorgeh merita sa fie Capitala Verde a Romaniei pentru ca: este un oras curat, frumos, cu aer bun, ...si merita...(:-)))
http://www.umbrelaverde.ro/blog/premiul-blogosferei-pentru-capitala-verde-a-romaniei.html

5 megjegyzés:

horimarika írta...

De jó, hogy írtad! Ha sikerül, én is szavazok. Sógornőm is onnan származik (csipor) és én is jártam már ott!

Káli Gopika írta...

jaj de jó, Marika! Nagyon örülök, szavazz ha van időd! köszi
puszi

MICA írta...

Én még nem jártam ott, de szeretnék:)
Szavazok.

Unknown írta...

Kedves Kali Gopika!

Utolagos engedelmeddel kimasoltam szorol szora a bejegyzesedet, mert utolso pillanatban sikerult csak szavazni! Halasan koszonom, hogy kozzetetted!:) Hajra Szentgyorgy!

Káli Gopika írta...

Köszi, Emese!!!(:-)))