2011. augusztus 29., hétfő

Gouba beszámoló

Minden Kedves Vásárlómnak és Barátomnak köszönöm, aki a tegnap kilátogatott a Goubára. Nagy nyüzsgés volt, igazi bazár hangulat. Mi jól éreztük magunkat, remélem Ti is(:-))). Különösen örültem Alíznak, hogy végre személyesen is találkozhattunk!!! Remélem lesz még folytatás, Kedves Alíz!!! (:-) Sajnos, nem készültek fotók, mert olyan izgalomban voltam, hogy a fényképezőgépemet is elfelejtettem elővenni. Nem baj, majd jövő vasárnap újra kint leszek és akkor majd pótolom!!! Szeptember 4-én újra kint leszek és mindenkit várok nagyon sok szeretettel!!!(:-)))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

szia!én is sajnálom hogy nem készítettem pont rolunk fotót ,ez nekem is eszembe jutott már akkor mikor a várban voltam!!!de a találkozásnak nagyon örülök,biztos vagyok benne hogy lesz rá még alkalom!én számolok vele!kedves közvetlen ember vagy!