2017. január 25., szerda

Mandzsettagomb / Cufflink

Szép napot mindenkinek!
A barátaim mindig azt kérdezik, miért nem készítek férfiaknak is valamit. Na, itt van kérem szépen, elkészültek az első mandzsettagombok. (:-))
Én ha férfi lennék biztos hordanék, mert most megint nagy reneszánszát éli. Emlékszem, apukámnak volt három pár. Egy nagyon elegáns amit csak nagyon kivételes alkalmakkor viselt, egy színházba járós és egy " hétköznapi" úgymond. Mindig csodálattal néztem. Volt neki egy külön ékszertartó dobozkája. (:-))
Ahogy jobban belemerültem a mandzsettagombok világába, azt láttam, hogy évente változnak a divattal együtt. A paletta igen széles skáláján mozognak. Mivel nagyon érdekelt a téma, hát készítettem egy párat. Gyöngyhímzéses technikával. Kíváncsian várom a fogadtatást. (:-))






Nincsenek megjegyzések: