2017. július 1., szombat

Egy verseny margójára ( Fashion Colorworks Beading Contest 2017)

Az, hogy csalódott vagyok ( már megint ) az nem kifejezés. Inkább szomorú és egyszerre dühös. Jelenleg vegyes érzések kavarognak bennem. Idén újra indultam, pedig kijelentettem, hogy nem fogok többet. A tavaly kihagytam. De valamiért idén annyira szép színek voltak, a kedvenceim, hogy nem tudtam kihagyni. Dolgoztam vele, megterveztem, majd rohangáltam boltról boltra hogy beszerezzem a megfelelő színű gyöngyöket. Azért, hogy most azt lássam, hogy olyan munkák kerültek a döntőbe, amelyikek nem nagyon törekedtek a színek összhangjára. Ettől függetlenül félre értés ne essék mind gyönyörű alkotás és ezúton is gratulálok a döntősöknek. De azt gondolom, nem volt tiszta játék, úgy ahogy ezt már gondoltam ezelőtt két évvel is. Nem értem magam, és nem értem a zsűrit sem, mi alapján dönt, hiába vannak feltüntetve a kritériumok, úgy gondolom, hogy nem minden esetben vette ezt figyelembe.
Kérlek benneteket, jövőre ne engedjétek, hogy induljak. Köszönöm. 
Most akkor mutatom az én versenymunkámat. Címe: Monszun után.
Itt nézhetitek meg a döntősöket és itt tudtok rájuk szavazni! 




      





Nincsenek megjegyzések: