2018. november 9., péntek

Egy verseny margójára

Szép hétvégét mindenkinek!

Azt gondolom, itt ért véget bármiféle fajta versenyen való részvételem. Már régen mondogatták a barátaim és családtagjaim, hogy hagyjak fel a versenyzéssel csak arra jó, hogy az eredményhirdetés után pár napig rossz kedvem legyen. Mert kinek ne lenne szüksége nemzetközi elismerésre? Mindig ezzel érveltem.
Nekem kell az adrenalin, ezért mindig keresek valamilyen versenyt vagy a versenyek találnak meg  engem. Ezzel a versennyel, pont így voltam, meghívott Jurij a főszervezője a Kijevi Kreativ és Hobbi Vásárnak. Nemzetközi versenyt hirdettet meg les Perles par Puca gyöngyökből. Témája az Őszi tündér. Na, ezen felbuzdulva (előtte érkeztek meg a gyöngyeim Párizsból, igazi őszi színeket választottam ösztönszerűen), gondoltam bevetem (:-)).
Elkészült az ékszer határidőre, neve Aster mint Őszirózsa.  Neveztem, elküldtem a fotókat és itt kezdődött a kalamajka, hogy bekerült a döntősök közé, ezért kérték, hogy küldjem ki Kijevbe. Kiderült, hogy van nevezési díj plusz retúr költség is. Semmi gond, bevállaltam, mondván akkor már végig csinálom. Megérkezett a láncom másfél hét után, majd nagy csend volt. Aztán egyszer csak jött az üzenet hogy az ékszert feladták és küldtek egy kódot. Vártam, vártam és vártam.  Aztán egyszer csak megérkezett, épségben, ahogy becsomagoltam. Ebből arra következtettem, hogy az ékszeremet valószínű nem bontották ki. Miért? Válaszom: jelentkezők hiányában a verseny elmaradt. Küldtek egy oklevelet, meg egy orosz-angol nyelvű kreatív újságot. Amikor rákérdeztem a titkárnőnél, hogy hol láthatom a nyerteseket azt a választ kaptam, hamarosan a honlapon. Köszönöm.
Örülök, hogy hazaért a nyakláncom. Őszintén szólva nem bíztam benne, de végül is így kellemesen csalódtam. (:-))








Nincsenek megjegyzések: